روزسه شنبه روز جهانی تحویل مدارک
از آنجایی که شما عزیزان موقع ثبت نام اصل مدارک تحصیلی خود را تسلیم و تقدیم واحد نمودید و از آنجایی که ما اعلام رسمی فرمودیم که برای دریافتش مراجعه و اقدام فرمائید و عده ای هنوز مراجعه شاید ولی اقدام نفرمودند و از آنجایی که ما با زحمت و منت بسیار مدارک به ودیعه سپرده شده را با خود به دهستان دلگشای سولقان آوردیم و از انجایی که در نهایت تعجب شاهدیم برای بعضی اصلا مهم نیست که مدارکشان کجاست و اینجا چه می کند و ... خلاصه برای دومین و اخرین بار از همه عزیزانی که تاکنون اقدام به مراجعه جهت بازپس گیری اصل دیپلم یا اصل پیش دانشگاهی یا هر دو ننموده اند دعوت جدی می شود در سه روز سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه در محل دانشگاه واقع در جنب دهیاری حاضر شوند حتما خود دانشجو تشریف بیاورد چون باید رسید امضا بفرماید و حتما قبل از مراجعه سری به سیستم گلستان بزند و از وضعیت نمرات و مشخصات خود باخبر شود و حتما اصل شناسنامه و کارت ملی را هم با خود بیاورد و اگر مغایرت مشخصات یا نمره اعلام نشده و ... دارد درخواست کتبی رسیدگی بیاورد.
در جدی بودن دعوت فوق الذکر همین بس که پس این تاریخ یعنی پس از ۲۲/۲/۹۰ دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال مدارک اصل موجود در بایگانی نخواهد داشت.