سرویس ایاب شنبه
دانشجویان عزیزی که مایلند برای کلاس های فردای خود از سرویس استفاده کنند سرویس ایاب فردا ۷:۳۰ صبح برای کلاسهای ساعت ۸ در پایانه کوهسار حاضر است.
لازم به ذکر است برای کلاسهای بعد نیز به همین صورت نیمساعت قبل در همان پایانه کوهسار منتظر جویندگان دانش و معرفت است .
+ نوشته شده در جمعه سی ام مهر ۱۳۸۹ ساعت 20:48 توسط
|