دانشجویان بدهکار که فیششان ثبت نشده جمعه 14/3 ساعت 9 تا 11 سولقان
با توجه به اینکه سیستم گلستان به هیچ وجه به دانشجویان بدهکار کاذت آزمون نمی دهد و از آنجایی که بدون کارت آزمون حضور در جلسه امتحان غیر قانونی بوده در صورت امتحان دادن نمره برای دانشجوی بدهکار نمی آید ، از دانشجویانی که بدهی خود را پرداخت نموده اند ولی فیششان ثبت نشده خواهشمند است برای رفع مشکل روز جمعه ۱۴/۳ ساعت ۹ تا ۱۱ به سولقان مراجعه نمایند.
+ نوشته شده در پنجشنبه سیزدهم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 22:45 توسط
|