از الان بگوییم که :

۱. دانشجویان گرانقدر رشته مدیریت دولتی ! اگر می خواهید از کلاسهای رفع اشکال استفاده کنید ،در انتخاب واحدهای درسی تان به مشترکات واحدی برسید. ما در گذاشتن کلاس و دعوت استاد و ... بخیل نیستیم و آرزویمان است که به بهترین و موثرترین نحو انجام وظیفه کنیم . ولی وقتی برای هر درس ۳ یا ۵ یا ۱۰ نفر ثبت نام می کنند ، استاد هم راضی نمی شود بیاید.پس: ما دروس پیشنهادی را اعلام می کنیم شما هم برای ثبت نام در کلاسش اعلام آمادگی کنید ما آمار تقریبی به دست آوریم و متناسب با آن برای ارائه دروس عادی تصمیم بگیریم. حداقل آمار برای تشکیل کلاس ۱۵ نفر است.

۲.از اینجا به بعد برای همه رشته هاست:

برای ترم بعد یا کلاس های مورد نظرتان از جانب ما با استادانتان مذاکره نکنید . اینجوری فقط ما و استاد شرمنده یکدیگر می شویم و شما هم طبیعتا به مقصود نمیرسید.

۳.دروسی که دانشجویان ورودی هر سال می توانند بردارند به زودی در همین مکان جهت اطلاع اعلام می شود. هیچ دانشجویی اجازه برداشتن درسی خارج از محدوده تعریف شده ندارد. باز این را به ویژه در مورد دانشجویان روانشناسی و خصوصا دانشجویانی که خوشایندی نام دروس ملاک انتخاب واحدهایشان است می گوییم : شما باید فقط تابع واحد خود باشید و اگر برداشتن درسی را برای شما ممنوع کردند بخاطر خودتان است. پس سعی نکنید با کارشناسان آموزش واحدهای دیگر در این خصوص مذاکره و از آنان کسب تکلیف نمایید. چون در روز فارغ التحصیلی هیچ کس مسئولیت رهنمودهایش را به عهده نخواهد گرفت.

۴.ما همه دانشجویانمان را دوست داریم و مطالب آخر بند ۳ برای شما نبود که ناراحت شوید. برای تعداد اندکی بود که ما نیاز دیدیم تذکر دهیم.

۵. و در کل شاید پنج هشتم مطالب اینجا به درد شمای همیشه منظم و پیش از ما از اخبارآگاه ، نیست . 

۶.اصلا برای خودم است.

۷.اصلا دیگه نمی نویسم.