۱.محل آزمون مجدد فراگیر دانشپذیران مشروط همان محل برگزاری امتحانات و همان کوهسار - مجتمع آموزشی فاطمة الزهرا (سلام الله علیها ) ست.

۲. علیرضا آبخوفته و مریم رضا اردبیلی فیشتان ثبت شد. مشکلی برای گرفتن کارت آزمون ندارید.

۳.با توجه به این که از مدتها قبل اعلام شده اقدام به دریافت کارت آزمون کنید و از همان مدتها در همین مکان پیگیر حل مشکلات دریافت کارتها تان بودیم به این نتیجه می رسیم که آنهایی که برایمان پیغامی نگذاشته اند هیچ مشکلی در گرفتن کارت آزمونشان نداشته اند و به هیچ دانشجویی بدون داشتن کارت آزمون اجازه شرکت در امتحان داده نخواهد شد.

۴.کارت آزمون هایتان را حتما در هر امتحان به امضای مراقب مربوطه برسانید و حتما در آخرین امتحان آن را تحویل مراقب دهید.

۵.در حوزه ی امتحانی حتما کیف و موبایلتان را تحویل دهید و از آوردن آنها به جلسه امتحان جدا خودداری کنید.

۶.وبلاگ تا بعد از امتحانات تعطیل شد.