کارت دانشجویی
۱.دانشجویان ورودی ۸۶ و ۸۷ که هنوز کارت دانشجویی نگرفته اندو نامشان در لیست قبلا اعلام شده ی وبلاگ نبوده ضروری ست ظرف مدت ۳ روز در همین قسمت اطلاع دهند تا ما پیگیری و در صورت لزوم برایشان کارت صادر کنیم. بدیهی ست بعد از این مدت به هیچ وجه امکان صدور کارت برای دانشجویان وجود نخواهد داشت.
۲. دانشجویان ورودی ۸۷ که قبول بودند و به اشتباه روی کارتشان مشروط خورده بود ضروری ست ظرف مدت ۳ روز در همین قسمت اطلاع دهند تا پیگیر مراتب شویم. دانشجویانی که قبلا مدارکشان را نیز در این زمینه ارایه داده بودند نیز باید حتما در این قسمت نیزمجددا ثبت نام کنند تا از لیست نیزجا نمانند.
۳.دانشجویانی که کارت دانشجویی خود را گم کرده اند نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را در این قسمت ثبت و مراحل لازم برای درخواست صدور کارت المثنی را طی کنند تا به موقع کارتشان صادر گردد.
۴.دانشجویانی که مشروط بودند و از مشروطی در آمده اند هنوز منتظر باشند.