چندمطلب دیگر
۲***.خیلی خیلی مهم: طبق بخشنامه رسیده کلیه واحدها از جمله کن-سولقان باید تا ۱۰/۱۰/۸۸ گزارش قطعی شدن نمرات دانشجویانشان را تحویل دهند. یعنی : ما گزارش می دهیم به دانشجویان اعلام کردیم چنانچه در دو ترم بهار و تابستان ۸۷ نمره هایی تان نیامده اعلام کنیم . موارد مطروحه بررسی شد و دیگر دانشجویی مشکلی در نمره های این دو ترم ندارد ==> بعد از موعد به هیچ وجه درخواستی پذیرفته نیست.
۳.*دانشجویان ۸۶ ! چند بار تذکر دادیم نمرات و دروس ثبت شده ی دو ترم اولتان {۳۸۶۱ و ۳۸۶۲} را در اطلاعات جامع ببینید و مغایرتها را بگویید؟ خب، چه کردید؟ چند نفرتان پیگیر شد؟... توجه داشته باشید این قضایا آنقدر جدی هستند که جای هیچگونه تساهلی نیست. باز بخشنامه ای فوری واصل شد و از ما خواسته شد دروس مهارتی که الان حذف شدند و دانشجویانمان گذراندند را برایشان بفرستیم. اگر دانشجویی درس مهارتی ای را در دو ترم ۳۸۶۱ و ۳۸۶۲ گذرانده و در اطلاعات جامع دانشجویی برایش لحاظ نشده دیگر برایش ثبت نشده دیگر و مسئولیتش هم با خودش هست که به موقع اطلاع نداده.
۴.کلیه دانشجویان و مشروطین ورودی قدیم و جدید و خلاصه همه باید با مراجعه به سیستم گلستان و قسمت تغییر کد ملی کد ملی خود را اصلاح کنند.
۵.قبولیهای ۸۸ و مشروطین قبول شده ی ۸۷ جهت تطبیق واحد به آموزش مراجعه کنند.
۶.پس من این ها را برای کی می زنم؟؟ همه ی اطلاعیه ها تکراری اند باز سراغ هر کاری می روم نیمه کاره مانده چه کنم از دست دانشجویان نا منظم؟
۷.ابراز خستگی بسیار......................................................................۰